Παράταση για τις 30 Μαΐου έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ στον διαγωνισμό πώλησης του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου (ΟΛΛ). Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, η νέα ημερομηνία κατάθεσης της εκδήλωσης ενδιαφέροντος από επενδυτές για την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου» είναι η 30ή Μαΐου αντί της 14ης Μαΐου.
Σημειώνεται ότι η πώληση αφορά το 50% συν μία μετοχή του ΟΛΛ και όχι το 67% των μετοχών όπως έγινε με τα λιμάνια Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Ηγουμενίτσας, Ηρακλείου. Οι πληροφορίες λένε ότι υπάρχει έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου και ειδικά από μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας, όπως η MSC Cruises, η Carnival και η Royal Caribbean, και από μεγάλες εταιρείες που συνδέονται με τη δραστηριοποίηση των σκαφών αναψυχής.
Σημειώνεται ότι τα έσοδα του ΟΛΛ το 2023 διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ έναντι 6,3 εκατ. ευρώ το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 44% από τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του έτους, ενώ το δημοσιονομικό αποτέλεσμα (έσοδα-έξοδα) ήταν αυξημένο κατά 47% από το αντίστοιχο εγκεκριμένο στον προϋπολογισμό. Επίσης το 2023 αυξήθηκαν κατά 46% οι επιβάτες κρουαζιέρας που διακινήθηκαν έναντι του 2022, καθιστώντας το λιμάνι του Λαυρίου το δεύτερο της χώρας μετά τον Πειραιά στο homeporting.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ο Γιώργος Καραμέρος και η Νίνα Κασιμάτη, ζήτησαν από τον υπουργό Ναυτιλίας Χρήστο Στυλιανίδη να κατατεθεί στη Βουλή προς ενημέρωση των βουλευτών και των πολιτών το σχέδιο διαγωνισμού που περιγράφει τους ακριβείς όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τη διαγωνιστική διαδικασία ιδιωτικοποίησης του λιμένος Λαυρίου από το ΤΑΙΠΕΔ.
Τέλος, πριν από λίγο καιρό, το υπουργείο Ναυτιλίας ενέκρινε τρία σημαντικά έργα αναβάθμισης του λιμένος Λαυρίου. Το έργο τοποθέτησης πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών, το έργο της ανέγερσης νέου Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) στη θέση του πρώην «Κοράλλι» και επίσης ενέταξε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Εργων (ΠΔΕ) το έργο διαπλάτυνσης του ανατολικού Finger Pier, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Αττικής. Με το έργο αυτό ο ΟΛΛ Α.Ε. δημιουργεί μια νέα πρόσθετη θέση ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων μεσαίου μεγέθους.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας