Δεν σταματούν τα προβλήματα –και η ταλαιπωρία των επιβατών– στο ολοκαίνουριο μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο εγκαινίασε με θριαμβολογίες η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Το τελευταίο «επεισόδιο» στο σχεδόν καθημερινό... σίριαλ των σοβαρών δυσλειτουργιών (τις οποίες η κυβέρνηση ονομάζει «παιδικές ασθένειες» επιχειρώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις) έλαβε χώρα σήμερα το μεσημέρι. Σύμφωνα λοιπόν με το parallaximag.gr, συρμός του μετρό σταμάτησε στο σταθμό Φλέμινγκ, αποβίβασε κόσμο, οι πόρτες έκλεισαν αλλά δεν ξεκινούσε.
Όπως αναφέρει η ίδια πηγή, υπήρξε ανακοίνωση ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το δρομολόγιο θα ξεκινούσε «εντός ολίγου». Πάντως, κάποια στιγμή άνοιξαν οι πόρτες, για να αποβιβαστούν όσοι ήθελαν. Ακολούθησε νέα ανακοίνωση (και στις αποβάθρες και εντός του τρένου) ότι τερματικός σταθμός θα είναι ο σταθμός Σιντριβάνι. Τελικά, ο συρμός ξεκίνησε, ωστόσο είχαν ανατραπεί τα δρομολόγια με συνέπεια να υπάρξει συνωστισμός από τον κόσμο που περίμενε.
Επικράτησε αλαλούμ. Μεταξύ άλλων, το τρένο τερμάτισε στο Σιντριβάνι, στην τροχιά 1, που κανονικά είναι με κατεύθυνση Νέα Ελβετία. Και στις δύο τροχιές οι πίνακες ανακοινώσεων έγραφαν «Νέα Ελβετία», ωστόσο πέρασε συρμός στην τροχιά 2 και παρέλαβε τον κόσμο εκ νέου για Ν.Σ. Σταθμό. Και μέσα σε όλα αυτά, οι πίνακες ανακοινώσεων έφτασαν να αναφέρουν ότι το επόμενο τρένο θα φτάσει έπειτα από... 80 λεπτά.
Καταιγισμός προβλημάτων
Σε κάθε περίπτωση, τα προβλήματα είναι συνεχή και προκαλούν εύλογα ερωτήματα για τη λειτουργία του νέου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου μία εβδομάδα, οι επιβάτες βίωσαν απίστευτη ταλαιπωρία, όταν διακόπηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής και αναγκάστηκαν να φτάσουν στον επόμενο σταθμό με τα πόδια δίπλα σε καλώδια υψηλής τάσης. Για το γεγονός αυτό δεν υπήρξε ούτε ίχνος συγγνώμης από την κυβέρνηση, αλλά και τη διαχειρίστρια εταιρεία.
Λίγες ημέρες νωρίτερα, συρμός με κατεύθυνση τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ακινητοποιήθηκε στον σταθμό της 25ης Μαρτίου με τα μεγάφωνα να καλούν τους επιβάτες να περάσουν… στην απέναντι πλευρά του σταθμού για να πάρουν τον συρμό που θα γυρνούσε στη Νέα Ελβετία. Η ακινητοποίηση του συρμού προκάλεσε καθυστέρηση μεγαλύτερη των σαράντα λεπτών.
Το πρώτο τεχνικό πρόβλημα στη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης με ακινητοποιημένο συρμό για ένα τέταρτο της ώρας συνέβη στις αρχές του μήνα και πέρασε στα «ψιλά» της ενημέρωσης. Επίσης, επιβάτες έχουν αναφέρει πως συρμοί σταμάτησαν για 15 λεπτά με ανοιχτές πόρτες στον σταθμό του Ευκλείδη, ενώ κάτι ανάλογο συνέβη σε συρμό που ακινητοποιήθηκε στον σταθμό Σιντριβάνι.
Σχεδόν καθημερινό γεγονός αποτελούν οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια, που δημιουργούν εκνευρισμό στους επιβάτες. Σημειώνονται τέλος τα προβλήματα που ανέκυψαν με την πρώτη κακοκαιρία (με ασανσέρ να βγαίνουν εκτός λειτουργίας), καθώς και τους κουβάδες που επιστρατεύτηκαν στο διήμερο των εγκαινίων, επειδή σε τρεις σταθμούς έσταζε σε κάποια σημεία η οροφή.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας