Στον Ολυμπιακό Πόλο Φαλήρου «παρκάρει» ο Δήμος Αθηναίων τα τουριστικά λεωφορεία επιδιώκοντας να αποσυμφορήσει το κέντρο της πρωτεύουσας από τα συγκεκριμένα οχήματα. Συγκεκριμένα στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Τετάρτης αποφασίστηκε (κατά πλειοψηφία) η μίσθωση του περιβάλλοντα χώρου των εγκαταστάσεων του Τάε Κβον Ντο, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως σημείο στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων για πέντε μήνες και ειδικότερα από 1η Ιουνίου έως 30 Οκτωβρίου. Ο χώρος ανήκει στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) και έχει έκταση 3,5 στρεμμάτων, που κρίνεται επαρκής να φιλοξενήσει ικανό αριθμό λεωφορείων.
Μέχρι πρότινος στο πλαίσιο απόφασης της δημοτικής αρχής Κ. Μπακογιάννη προβλέπονταν για τα τουριστικά λεωφορεία 11 σημεία στάθμευσης εντός της Αθήνας. Η συγκεκριμένη πρόβλεψη «δεν λειτούργησε», σχολίασε στην προχθεσινή συνεδρίαση ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας και Κοινοχρήστων Χώρων, Θ. Γεωργιάδης. «Ο μόνος πρόσφορος χώρος στάθμευσης για τα τουριστικά λεωφορεία, γιατί δυστυχώς αυτή είναι η Αθήνα, είναι ο χώρος στο Τάε Κβον Ντο» πρόσθεσε ο ίδιος στη διάρκεια της σχετικής συζήτησης.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή του Χ. Δούκα, εκτός του ότι η μετατόπιση της στάθμευσης νοτιότερα θα συμβάλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της Αθήνας, ο προαναφερόμενος χώρος προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο Κέντρο μέσω της λεωφόρου Συγγρού, η οποία μάλιστα βρίσκεται κοντά στον Πειραιά με δυνατότητα να εξυπηρετεί επιβάτες κρουαζιερόπλοιων. Εκτιμάται ότι η Συγγρού, δρόμος φαρδύς, χωρίς πολλά φανάρια, θα είναι ο μόνος άξονας που θα δεχτεί κυκλοφοριακή επιβάρυνση. Τα τουριστικά λεωφορεία θα σταθμεύουν στο νέο πάρκινγκ μεταξύ 09.00 και 14.00 καθημερινά. Το κόστος για τον Δήμο Αθηναίων συνολικά για το επικείμενο 5μηνο θα είναι 2.480 ευρώ, το οποίο ουσιαστικά είναι το κόστος των απαιτούμενων εργασιών για τη διαμόρφωση του χώρου, ανέφερε ο αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού, Γ. Γιάνναρος.
Η επιλογή του Δήμου Αθηναίων δέχθηκε κριτική στη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου. Ο δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Ν. Σοφιανός, κατηγόρησε τη δημοτική αρχή για «εξυπηρέτηση των τουριστικών πρακτόρων και του τουριστικού κεφαλαίου», καθώς δεν προβλέπεται κόστος για τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο δημοτικός σύμβουλος της «Ανατρεπτικής Συμμαχίας στην Αθήνα», Κ. Παπαδάκης.
«Να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες της Αθήνας προσπαθούμε κι όχι το τουριστικό κεφάλαιο», απάντησε ο κ. Δούκας, ενημερώνοντας ότι η πρότασή του αρχικά είχε συναντήσει αντιδράσεις των ιδιοκτητών των τουριστικών λεωφορείων. «Η πρόταση των τουριστικών πρακτόρων ήταν να γίνει υπόγειο πάρκινγκ στον χώρο μπροστά από το Ζάππειο. Καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει να σκαφτεί το Ζάππειο, ένα έργο που πιθανόν μάλιστα να μην τελειώσει ποτέ» επισήμανε ο κ. Γεωργιάδης. «Το ποσό των 2.480 ευρώ είναι για όλη την έκταση. Στην ουσία κοστολογεί κανείς το κέρδος της πόλης αν φύγουν τα λεωφορεία από τη μέση. Δεν είναι να καθόμαστε να το συζητάμε» συμπλήρωσε ο αντιδήμαρχος.
Ο δήμαρχος Αθηναίων προανήγγειλε και την επιβολή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης για τα τουριστικά λεωφορεία στο προσεχές μέλλον.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας