Σχετικά ομαλά διεξάγεται σύμφωνα με την ΕΡΤ η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου, με κατεύθυνση την Πελοπόννησο, μετά το σοκαριστικό ατύχημα που σημειώθηκε με το βυτιοφόρο το βράδυ της Παρασκευής.
Οι οδηγοί ακολουθούν εναλλακτικές διαδρομές, καθώς βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας, στο ύψος του Ισθμού.
Στην κυκλοφορία έχει δοθεί μια λωρίδα από το αντίθετο ρεύμα, για τους οδηγούς που κινούνται προς Κόρινθο. Συγκεκριμένα, το οδικό τμήμα όπου έχει γίνει η αμφιδρόμηση ορίζεται λίγο πριν τον κόμβο Λουτρακίου. Τα οχήματα εισέρχονται στο κανονικό ρεύμα κυκλοφορίας περίπου στο ύψος του Λουτρακίου. Προς Κόρινθο η έξοδος των οχημάτων από Ν.Ε.Ο. γίνεται στη γέφυρα του κόμβου Λουτρακίου και η είσοδος ξανά στη Ν.Ε.Ο. από τον κόμβο Επιδαύρου.
Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η γέφυρα σήμερα θα κατεδαφιστεί πλήρως και έτσι θα γίνει άρση της αμφιδρόμησης και θα δοθούν στο ρεύμα προς Αθήνα και οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Ως την Τετάρτη ωστόσο, θα απομακρύνονται τα μπάζα για να δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία το ρεύμα από Αθήνα προς Κόρινθο.
Υπενθυμίζεται ότι από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών αυτοκινήτων, μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, τα οποία κατευθύνονται στην Π.Ε. Αττικής κατά τις ώρες 05:00΄ της Κυριακής 9.6.2024 έως 05:00΄ της Δευτέρας 10.6.2024 και στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα:
- της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών από 142,85ο χλμ έως 59,8ο χλμ,
- του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, από το 242,8ο χλμ έως το 85,2ο χλμ και
- από τον Κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτης έως το 45,53ο χλμ.
Πού εστιάζουν οι αρχές για την ανατροπή του βυτιοφόρου
Οι αρχές εξετάζουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το επικίνδυνο τροχαίο. Ο οδηγός υπέστη κάταγμα αλλά δεν τραυματίστηκε περαιτέρω καθώς κατάφερε να διαφύγει εγκαίρως.
Ο ίδιος φέρεται να ισχυρίστηκε πως ενώ οδηγούσε, πάτησε κάτι, με αποτέλεσμα να σκάσει το λάστιχο και να χάσει τον έλεγχο του βυτιοφόρου. Στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχουν κάμερες και αυτό περιπλέκει τις έρευνες. Ο οδηγός είχε έρθει από τη Ζάκυνθο και είχε φορτώσει πετρέλαιο από τον Ασπρόπυργο, κατευθυνόμενος πάλι πίσω στο νησί. Το βυτιοφόρο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του οδηγού, το ενοικιάζουν εταιρείες και ιδιώτες και η μεταφορά των καυσίμων γινόταν για λογαριασμό ιδιωτικής εταιρείας.
Οι αρχές εξετάζουν εάν υπερέβη το όριο ταχύτητας, εάν οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ, εάν το όχημα πληρούσε όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά και το σύνολο των ωρών που ήταν στον δρόμο και εργαζόταν.
Για την υπόθεση διεξάγεται προανάκριση, έχει οριστεί πραγματογνώμονας και τα αποτελέσματα θα κατατεθούν στον εισαγγελέα.
Ο ίδιος φέρεται να ισχυρίστηκε πως ενώ οδη
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας