Ο πρωτοπόρος του αυτοκινήτου και ιδρυτής της Mercedes-Benz, Gottlieb Daimler, απεβίωσε το 1900, πριν από 125 χρόνια, σε ηλικία 65 ετών. Η μάρκα τιμά τα εξαιρετικά του επιτεύγματα για την εξέλιξη της σύγχρονης κινητικότητας.
Μαζί με τον επί χρόνια συνεργάτη του, Wilhelm Maybach, ανέπτυξε τον υψηλόστροφο τετράχρονο κινητήρα ως ένα καθολικό σύστημα κίνησης.
Η μονοκύλινδρη μονάδα αντικατέστησε τα παραδοσιακά συστήματα κίνησης και χρησιμοποιήθηκε σε οχήματα δρόμου, σιδηροδρόμου, σκάφη και αερόπλοια. Συμπαγής και ισχυρός, ο κινητήρας αυτός έδωσε μια εντελώς νέα διάσταση στην κινητικότητα.
Το 1885, ο Daimler και ο Maybach κατόρθωσαν ένα ορόσημο: δοκίμασαν δημόσια τον υψηλόστροφο τετράχρονο κινητήρα τους με το δίτροχο Reitwagen (σε ακριβή μετάφραση «όχημα ιππασίας»). Ηταν το πρώτο όχημα στον κόσμο με αυτό το σύστημα κίνησης και, ταυτόχρονα, η πρώτη μοτοσικλέτα στην ιστορία. Η πρόοδος ήταν ραγδαία: η αυτοκινούμενη άμαξα Daimler, το πρώτο τετράτροχο αυτοκίνητο στην ιστορία, παρουσιάστηκε στα μέσα του 1886. Λίγο νωρίτερα, τον Ιανουάριο, ο Carl Benz είχε κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το τρίτροχο αυτοκίνητό του. Οι δύο πρωτοπόροι του αυτοκινήτου, Benz και Daimler, εργάζονταν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον και δεν συναντήθηκαν ποτέ!
Το 1886, παρουσίασε τη μηχανοκίνητη βάρκα του και, το 1888, το πρώτο μηχανοκίνητο αερόπλοιο στον κόσμο, κινούμενο από κινητήρα Daimler. Ετσι, το όραμά του για κινητικότητα στη στεριά, τη θάλασσα και τον αέρα έγινε πραγματικότητα. Η Daimler-Motoren-Gesellschaft ιδρύθηκε το 1890 και αποτέλεσε την αρχή του σημερινού Mercedes-Benz Group.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας