Η ιδέα της DS γεννήθηκε το 1938 από τον Pierre Boulanger, διευθυντή της Citroën, και συνεχίστηκε από τον Pierre Bercot το 1950. Το project ολοκληρώθηκε το 1955. Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 1955, η DS 19 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Η εμφάνισή της προκάλεσε θαυμασμό. Με το καινοτόμο στιλ της, καθιερώθηκε ως η νέα αναφορά στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Λέγεται πως πωλήθηκαν 12.000 αυτοκίνητα την πρώτη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες έφτασαν τις 80.000 μέχρι το τέλος της έκθεσης! Τον Ιανουάριο του 1956, η DS 19 συμμετείχε για πρώτη φορά στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της, έγινε το πρώτο γαλλικό αυτοκίνητο που διακρίθηκε, ενώ και τα έξι οχήματα που συμμετείχαν τερμάτισαν. Το 1959, κατέκτησε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Το 1966, η DS στην έκδοση «21» πέτυχε μια δεύτερη νίκη στο Μόντε Κάρλο.
Η DS Pallas, που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 1964, πρόσφερε ένα επίπεδο φινιρίσματος που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ σε γαλλικό αυτοκίνητο παραγωγής. Η 1.456.115η και τελευταία DS κατασκευάστηκε στο Παρίσι, στις 24 Απριλίου 1975. Το 2014 η DS Automobiles γίνεται μια ανεξάρτητη μάρκα. Με στόχο να διατηρήσει τις αξίες της καινοτομίας και της διάκρισης που κληρονόμησε από την DS του 1955, ενσαρκώνει την τέχνη του ταξιδιού «à la française». Το 2025, η DS Automobiles προσφέρει μια γκάμα τεσσάρων μοντέλων: DS 3, DS 4, DS 7 και N°8.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας