Η νέα Aprilia Tuareg Rally, μια έκδοση πολύ κοντά στην αγωνιστική που, με τον Jacopo Cerutti, κυριάρχησε στις δύο τελευταίες εκδόσεις του Africa Eco Race, φτάνει επιτέλους στην αγορά και κάνει το ντεμπούτο της με δυνατότητα online προ-παραγγελίας, ενεργή μέχρι τις 24 Φεβρουαρίου. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος 660 κ.εκ. με απόδοση 80 ίππους και 70 Nm ροπής. Συνοδεύεται από όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της πλατφόρμας APRC, ενώ το κιβώτιο είναι 6τάχυτο μηχανικό με quickshifter.
Για να βελτιωθεί ο έλεγχος στο χώμα, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην εργονομία, με μια σέλα ψηλότερη κατά 20 χιλ. για να διευκολύνει τη μετάβαση μεταξύ όρθιας και καθιστής θέσης οδήγησης, καθώς και με ένα ψηλότερο τιμόνι με επανασχεδιασμένο σχήμα για καλύτερο χειρισμό. Οι σκληρής χρήσης ακτινωτοί τροχοί με στενές ζάντες Ergal συνοδεύονται από τρακτερωτά ελαστικά με αεροθάλαμο, ενώ οι αναρτήσεις Kayaba με τα εντυπωσιακά 240 χιλιοστά διαδρομής διαθέτουν πλέον ελατήρια με γραμμική ελαστική σταθερά K.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας