Η Honda επαναφέρει το όνομα GB στην Ευρώπη. Η GB350S τροφοδοτείται από έναν νέο αερόψυκτο κινητήρα με έντονο χαρακτήρα και άφθονη ροπή. Ενα ατσάλινο πλαίσιο παρέχει στιβαρή αίσθηση και συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm, διπλά αμορτισέρ πίσω και μπροστινό δίσκο 310 mm για εύκολο χειρισμό.
Η ανόθευτη και λιτή σχεδίαση είναι αυτή μιας κλασικής roadster μοτοσικλέτας της Honda, με ατσάλινο ρεζερβουάρ καυσίμου, πλαϊνά πάνελ από ρητίνη και μπροστινό φτερό.
Ολος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης. Ο αερόψυκτος SOHC κινητήρας 348 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη 21,1 HP. Το ρεζερβουάρ χωράει 15 λίτρα και είναι σχήματος «δάκρυ» όπως παλιά (δεκαετία του ’60-’70), ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας γεμάτης είναι 178 κιλά.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας