H καινούργια BMW Σειρά 1 σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στο 20ετές success story της μάρκας στην κατηγορία. Η «μικρή» BMW μπήκε πλέον στην τέταρτη γενιά της. Με μια δυναμική σχεδίαση, πλήρως αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων και βελτιωμένη τεχνολογία πλαισίου, η νέα BMW Σειρά 1 ενισχύει το προφίλ της ως το πιο σπορ μοντέλο στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.
Οι αποδοτικοί κινητήρες συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt. Ο προοδευτικός χαρακτήρας αντικατοπτρίζεται στο επανασχεδιασμένο εσωτερικό, στην ευρεία γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, στο νέο BMW iDrive με QuickSelect και στις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες που υποστηρίζονται από το BMW Operating System 9.
Η σπορ αύρα της BMW Σειρά 1 υπογραμμίζεται στην τελευταία της γενιά από τις τυπικές αναλογίες BMW στις οποίες κυρίαρχα στοιχεία είναι το μακρύ καπό, ο μετατοπισμένος προς τα πίσω θάλαμος επιβατών, η δυναμικά ρέουσα γραμμή της οροφής και ένα έντονο πίσω μέρος. Οι διαστάσεις του πεντάθυρου μοντέλου έχουν αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 42 χιλ. φτάνοντας στα 4.361 χιλ., ενώ το μεταξόνιο είναι 2.670 χιλ. Το πλάτος είναι 1.800 χιλ. και το ύψος έχει αυξηθεί κατά 25 χιλ. στα 1.459 χιλ.
Η φαρδιά γρίλια με την έντονη προς τα εμπρός κλίση υιοθετεί μια πρωτοποριακή δομή με κάθετες και διαγώνιες μπάρες. Οι στάνταρ προβολείς LED διαθέτουν εντυπωσιακά κάθετα στοιχεία για τα φώτα ημέρας και τα φλας. Η πλαϊνή όψη χαρακτηρίζεται από το δυναμικό σφηνοειδές της σχήμα και τις επίπεδες γυάλινες επιφάνειες που στενεύουν προς τα πίσω.
Η ανανεωμένη σχεδίαση του εσωτερικού, που ΔΕΝ περιλαμβάνει δερμάτινες επενδύσεις, διαμορφώνει μια σύγχρονη πολυτελή ατμόσφαιρα με σπορ πινελιές και γενναιόδωρους χώρους για έως και πέντε επιβάτες. Τα νέας σχεδίασης καθίσματα προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης.
Οι επιφάνειες και τα στοιχεία διάκοσμου υψηλής ποιότητας, ο επανασχεδιασμένος επιλογέας ταχυτήτων και η κυρτή οθόνη BMW Curved Display υπογραμμίζουν την προοδευτική, premium ατμόσφαιρα του εσωτερικού. Το ψηφιακό σύστημα απεικόνισης περιλαμβάνει μια οθόνη πληροφοριών 10,25” και μια οθόνη ελέγχου 10,7”. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα (το αντίθετο θα ήταν είδηση), τόσο μέσω της χρήσης μαλακών σε υφή υλικών, όσο και με τη στιβαρή συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα. Ανετοι είναι και οι χώροι των επιβατών. Στις αποσκευές χωρούν 300 λίτρα, τιμή που δεν ενθουσιάζει, ωστόσο το τετραγωνισμένο σχήμα καθιστά πλήρως αξιοποιήσιμο τον χώρο.
Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου περιλαμβάνει βελτιστοποιημένη κινηματική, βάσεις στήριξης για τις αντιστρεπτικές δοκούς με υψηλή προφόρτιση και νέα τεχνολογία αμορτισέρ. Η γωνία κάστερ των μπροστινών τροχών έχει αυξηθεί κατά 20%, εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα σταθερή κατευθυντική ευστάθεια και βελτιστοποιημένη αίσθηση του τιμονιού.
Η γκάμα κινητήρων της νέας BMW Σειρά 1 περιλαμβάνει 3κύλινδρα και 4κύλινδρα σύνολα βενζίνης και 4κύλινδρα diesel. Συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Μ135 xDrive των 300 ίππων.
Η εισαγωγική έκδοση «120» χωρίς το «i» στο τέλος (τούτο το γράμμα θα είναι μόνο στις ηλεκτροκίνητες BMW) φοράει 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 170 ίππων. Κοστίζει 28.960 ευρώ, με στάνταρ φώτα LED, 17άρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, σύστημα πολυμέσων με Android Auto και Apple CarPlay, συναγερμό και Driving Assistant. Με μικρή και απόλυτα λογική επιβάρυνση μπορείς να αποκτήσεις τις πιο πλούσιες εκδόσεις Premium και M Design από 30.900 ευρώ. Η M Design Advance με το πακέτο Premium διατίθεται από 31.900 ευρώ και η κορυφαία Μ Sport Advanced από 32.900 ευρώ. Το σπορ πνεύμα της μάρκας είναι άμεσα «ορατό», στην «120», η οποία σε πείθει με το καλημέρα χάρη στο στιβαρό της πλαίσιο και με αρωγό ένα εξαιρετικό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας κινεί με ευκολία τα 1.625 κιλά του αυτοκινήτου, διατηρώντας μια αξιοσημείωτη ισορροπία ανάμεσα στην οικονομία καυσίμου και στις επιδόσεις. Η ξανασχεδιασμένη ανάρτηση με νέα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές προσφέρει πολύ καλή άνεση και σταθερότητα και στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Και συνολικά το νέο μοντέλο έρχεται να επιβεβαιώσει ότι ανήκει στην κορυφαία κατηγορία από κάθε άποψη. Από έναν κατασκευαστή που διαχρονικά σέβεται τον πελάτη και προσφέρει πλέον σε λογική τιμή εξαιρετικό αυτοκίνητο.
BMW 120
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 170 PS/4.700 σ.α.λ.
Ροπή: 280 Nm/1.350 σ.α.λ.
0-100: 7,8 δευτερόλεπτα
Τελική: 226 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ.
CO2: 121 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 28.960 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας