Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Αραιές νεφώσεις
20°C
21.2° 18.2°
1 BF
66%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.9° 17.1°
3 BF
78%
Πάτρα
Ασθενείς βροχοπτώσεις
17°C
20.0° 16.6°
3 BF
81%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
1 BF
67%
Αλεξανδρούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
3 BF
77%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.2° 18.2°
3 BF
68%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
11.4° 11.4°
1 BF
87%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.0° 19.0°
0 BF
71%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
19.8° 18.8°
5 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.8°
1 BF
55%
Ερμούπολη
Αραιές νεφώσεις
19°C
18.8° 18.8°
3 BF
60%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.7° 18.7°
1 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
3 BF
73%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
15°C
14.9° 14.9°
0 BF
100%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
19°C
19.1° 17.8°
2 BF
62%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.8° 18.8°
5 BF
78%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
21°C
20.8° 18.8°
2 BF
49%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.9° 18.3°
2 BF
61%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
74%
Καστοριά
Αραιές νεφώσεις
15°C
15.3° 15.3°
2 BF
68%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Χαρισματικός δρομέας

Η Volkswagen με το νέο T-Roc προσθέτει δυναμισμό στην κατηγορία των compact SUV. Eίναι ένα crossover που συνδυάζει φαινομενικά αντιφατικά χαρακτηριστικά: επιδόσεις και άνεση, συναίσθημα και ορθολογισμό, lifestyle της πόλης και πολύπλευρη προσωπικότητα που πάει παντού. Στην εξαιρετική diesel έκδοση έρχεται να αποδείξει ότι τούτο το καύσιμο ζει και βασιλεύει, τα έχει όλα και συμφέρει. Προς τι λοιπόν η ακριβή ηλεκτροκίνηση;

Στο T-Roc οι διαφορετικές παράμετροι ενώνονται σε μια νέα αντίληψη για την κατηγορία – ένα σπορ αυτοκίνητο-εργαλείο για την πόλη και την εκδρομή. Ειδικά η δεύτερη γίνεται πλέον και με ελάχιστα λειτουργικά έξοδα.

Συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τη σβελτάδα ενός μικρού σπορ μοντέλου. Ενα αυτοκίνητο που αισθάνεται σαν στο σπίτι του τόσο στην πόλη όσο και στα μακρινά ταξίδια.

Το T-Roc είναι ένα πενταθέσιο αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και ένα πιλοτήριο που προσφέρει μεγάλο εύρος ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας.

Εσωτερικά, το ντιζάιν συνυπάρχει με τη λειτουργικότητα. Η μορφή και η λειτουργία του εσωτερικού του T-Roc έχουν επανακαθοριστεί για την ψηφιακή εποχή. Επίσης, τα διατιθέμενα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας ανήκουν στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με μεγάλες οθόνες. Οσον αφορά την εργονομία των οργάνων ελέγχου και την ορατότητά τους, τέθηκε ως στόχος να σχεδιαστούν όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο ευδιάκριτα και ευκολονόητα. Φυσικά, δεν τίθεται θέμα φινιρίσματος και συναρμογής, ούτε εργονομίας.

Κάθε διακόπτης είναι όπου τον περιμένεις, ενώ και το σύστημα πολυμέσων είναι εύχρηστο και άμεσο στις εντολές. Ταυτόχρονα, η ιδιαίτερη εσωτερική σχεδίαση –στο στυλ των SUV– αντικατοπτρίζει τη μοντέρνα σχεδίαση του εξωτερικού. Στην έκδοση της δοκιμής υπήρχε και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display των 12,3” με πληθώρα διαμορφώσεων και μεγάλες δυνατότητες ρύθμισης. Η χρήση του είναι ιδιαίτερα εύκολη, η λήψη πληροφορίας γρήγορη, ενώ αναβαθμίζει και την εικόνα που αντικρίζει ο οδηγός.

Η σχεδιαστική ομάδα του T-Roc εκμεταλλεύτηκε το μεταξόνιο, το οποίο είναι εμφανώς μακρύ σε σχέση με το συνολικό μήκος του οχήματος, για να δημιουργήσει άπλετο χώρο για πέντε επιβάτες. Ολα τα καθίσματα βρίσκονται σε υψηλή θέση. Ο αποθηκευτικός χώρος –όταν η φόρτωση φτάνει στο ύψος της πλάτης των πίσω καθισμάτων– ανέρχεται στα 445 λίτρα, που είναι η καλύτερη επίδοση στην κατηγορία.

Σημαντικό στοιχείο για το νέο μοντέλο, ότι είναι καλά εξοπλισμένο ακόμα και στη βασική του έκδοσή. Το T-Roc είναι ποιοτικό –υπάρχουν μεν σκληρά πλαστικά που όμως δεν ενοχλούν– και κυρίως άνετο. Και ακόμη, η θέση οδήγησης είναι καλή και ξεκούραστη και η περιφερειακή ορατότητα ικανοποιητική.

Ανετο είναι το T-Roc και από πλευράς ανάρτησης, παρ' όλο που οι ρυθμίσεις της τελευταίας είναι αρκετά σφιχτές, γεγονός που ταιριάζει απόλυτα με τον πιο σπορτίφ προσανατολισμό του. Ετσι είναι ευχάριστο, χωρίς να γίνεται σε καμία περίπτωση κουραστικό σε δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές, ενώ στην εθνική ταξιδεύει γρήγορα και ξεκούραστα. Η πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό με το στιβαρό και ελαφρύ πλαίσιο διασφαλίζουν ομοιογένεια στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον υπάρχει ακρίβεια στο τιμόνι και καλή αίσθηση σε αυτό, μαζί με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Οπως φάνηκε ξεκάθαρα ύστερα από πολλά χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, η ικανοποιητική ιπποδύναμη καθώς και η επίσης υψηλή ροπή εξασφαλίζουν απρόσκοπτη κίνηση του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες. Χάρη στην κλιμάκωση του εξατάχυτου κιβωτίου και τα 250 Nm στις 1.750 σ.α.λ. δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στα ψηλά του στροφόμετρου. Πέρα από μια αίσθηση υστέρησης που νιώθεις κατά την εκκίνηση, το T-Roc κινείται με χαρακτηριστική ευκολία και με χαμηλές στροφές και χωρίς ενοχλητικό θόρυβο.

Στην πόλη η δύναμη του κινητήρα είναι όση χρειάζεσαι. Στον αυτοκινητόδρομο το μοτέρ ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού. Αντιμετωπίζει με επιτυχία το επιπλέον βάρος μιας μικρομεσαίας οικογένειας με αποσκευές διακοπών!

Το T-Roc με τον 1.6 TDI πετρελαιοκινητήρα των 116 ίππων αποδεικνύεται ένα άκρως οικονομικό crossover, που θα ικανοποιήσει όσους πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο, αρκεί αυτά να μην είναι μόνο εντός πόλης. Σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση συγκαταλέγεται στα ατού του μικρού γερμανικού SUV: η μέση τιμή της κατά τη διάρκεια της δοκιμής διατηρήθηκε στα 6 λ./100 χλμ.!

Παρέχοντας άνεση και ποιότητα, διαθέτει και μια ιδιαίτερα ελκυστική τιμή, με επιπρόσθετα πλεονεκτήματα τη χαμηλή κατανάλωση με την τιμή του diesel, κοντά στο μόλις 1 ευρώ το λίτρο σήμερα!

VOLKSWAGEN T-ROC 1.6 TDI

Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., πετρέλαιο

Ισχύς: 115 ίπποι/3.250 σ.α.λ.

Ροπή: 250 Nm/1.750 σ.α.λ.

0-100: 10.8”

Τελική: 187 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση : 4,2λ./ 100 χλμ.

CO2: 111 γραμμάρια

Τέλη: 109 ευρώ

Τιμή: 21.790 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Χαρισματικός δρομέας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας