Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
20°C
20.9° 18.4°
1 BF
71%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.6° 19.3°
2 BF
61%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
19°C
22.0° 19.4°
2 BF
75%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
1 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.2° 20.2°
2 BF
74%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
1 BF
67%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
21.4° 18.8°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 18.2°
2 BF
61%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.3° 19.9°
4 BF
73%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.1° 18.9°
1 BF
59%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.8° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.5° 20.5°
2 BF
46%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
64%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
64%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Παλαιόχωρας | kriti24.gr

Υπό κατάληψη το Γενικό Λύκειο Παλαιόχωρας

Κλειστό είναι από την Δευτέρα το πρωί, το Γενικό Λύκειο Παλαιόχωρας καθώς οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη του κτιρίου.

Με γραπτή τους επιστολή ζητούν να λυθούν προβλήματα όπως η έλλειψη καθηγητών, οι ζημιές στα κτίρια του σχολείου αλλά και η μεταφορές των μαθητών.

Σε ανάλογη κίνηση είχε προβεί και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος μέσω επιστολής είχε ζητήσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.

Η επιστολή των μαθητών:

«Τα δικαιώματα που έχουμε ως μαθητές είναι η δωρεάν παιδεία, η οποία πρέπει να στεγάζεται σε μια σωστή, σύγχρονη και ασφαλή κτιριακή εγκατάσταση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος κάποιου απρόσμενου τραυματισμού. Επίσης και να εξασφαλίζεται η καθημερινή, μαζική μεταφορά των μαθητών στο εκπαιδευτικό ίδρυμα από όλη την επαρχία. Αφού, λοιπόν, εξασφαλιστούν τα παραπάνω, ακρογωνιαίος λίθος είναι η πλήρης κάλυψη του προγράμματος των μαθητών, χωρίς ελλείψεις στα μαθήματα γενικής παιδείας και ειδικότερα στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα.

Το μείζον πρόβλημα που απαιτεί άμεση αντιμετώπιση είναι η τοποθέτηση μόνιμων καθηγητών ώστε να καλύπτεται πλήρως το σχολικό ωράριο. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει άρτια ένα σχολείο από το οποίο λείπουν 65 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το λύκειο και 64 ώρες από το γυμνάσιο; Βασική έλλειψη σημειώνεται σε καθηγητές οικονομίας, πληροφορικής, φιλολογίας και μαθηματικών (πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ) και στη συνεχεία καθηγητές ξένων γλωσσών και θρησκευτικών. Επί τέσσερα χρόνια δεν διδασκόμαστε αγγλικά, στο σχολείο μας, που βρίσκεται σε μια κατεξοχήν τουριστική περιοχή, αλλά και κάποιοι μαθητές το εξετάζονται πανελληνίως. Έπειτα το Υπουργείο αναρωτιέται γιατί οι μαθητές επιλέγουν την παραπαιδεία (φροντιστήρια). Είναι αδιανόητο να πλησιάζει Νοέμβριος και να μην υπάρχουν καθηγητές ειδικοτήτων, με αποτέλεσμα να χάνονται διδακτικές ώρες, από παιδιά που θα κληθούν να συναγωνιστούν, σε επτά μήνες, στην ιδία ύλη, με άλλα παιδιά που παρακολούθησαν το πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Δεύτερο αίτημα μας, αποτελεί η καθημερινή μεταφορά των μαθητών, από τις απομακρυσμένες περιοχές, στο σχολείο.Οι μαθητές, θα πρέπει να φτάνουν στο σχολείο τους γύρωστις 8:00 η ώρα. Σοβαρό πρόβλημα είναι η μεταφορά των παιδιών από την Κουντούρα προς την Παλαιόχωρα, διότι το μοναδικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ που είναι υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη μετακίνηση, πρέπει ταυτόχρονα να μεταφέρει τους μαθητές του Γυμνασίου,του Δημοτικού Κουντούραςκαι έπειτα του Νηπιαγωγείου στις αντίστοιχες εγκαταστάσεις. Ως αποτέλεσμα οι μαθητές της δευτεροβάθμιας αναγκάζονται να φτάνουν στην Παλαιόχωρα από τις 7:20, εκτεθειμένοι σε πολλούς κινδύνους, αφού οι εξωτερικές πόρτες των σχολικών εγκαταστάσεων ανοίγουν στις 7:45,έχοντας ξυπνήσει από τις 6:30, κάτι που επηρεάζει την απόδοσή τους.

Το τελευταίο πρόβλημα αφορά τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών σε σχέση με τις κτηριακές εγκαταστάσεις. Οι εγκαταστάσεις αποτελούνται από τρία κτήρια και το γυμναστήριοτα οποία βρίσκονται σε εξαθλιωμένη κατάσταση. Έχουν παρουσιαστεί πολλά συμβάντα από τα οποία μαθητές έχουν γλυτώσει από καθαρή, και μονό, τύχη! Αυτή τη στιγμή από το σχολείο μας πέφτουν κεραμίδια, σοβάδες και υπάρχουν αρκετές εμφανείς ρωγμές στους τοίχους. Τα τζάμια είναι παλαιάς κατασκευής, πράγμα που τα καθιστά πολύ επικίνδυνα καθώς είναι μονά τζάμια, άρα εύθραυστα.

Συνοψίζοντας τα παραπάνω προβλήματα, την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016 διεξήχθη σχολική συνέλευση και πάρθηκε η απόφαση από το 93% των μαθητών του Γενικού Λυκείου, να πραγματοποιηθεί διήμερη προειδοποιητική κατάληψη (24-25/10) για να γίνουν αντιληπτά από όλους τους αρμόδιους τα αιτήματα που έχουμε ως μαθητές, από μια κοινωνία που έχει απαιτήσεις και από εμάς. Συντάσσεται μαζί μας και ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος σε συνεργασία με το Διευθυντή του σχολείου, έχουν κάνει πολλές ενέργειες για τα θέματα μας, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ελπίζουμε τα αιτήματα μας να ληφθούν υπ’όψιν σας και να τεθούν άμεσα προς αντιμετώπιση.

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Παλαιοχώρας»

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Υπό κατάληψη το Γενικό Λύκειο Παλαιόχωρας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας