Αδύνατον να καταλάβει κανείς τη λογική της μετατροπής μιας αστικής περιοχής σε πίστα για αγώνες ράλι. Και μάλιστα όχι οποιασδήποτε περιοχής, αλλά της παραλιακής του Ηρακλείου, ενός δρόμου με βεβαρυμμένο μητρώο δυστυχημάτων λόγω ακριβώς της υπερβολικής ταχύτητας.
Αδύνατον να αντιληφθούμε τον... "εκπαιδευτικό" (πέρα από τον οικονομικό/διαφημιστικό) χαρακτήρα της μεταφοράς της διοργάνωσης εντός πόλης, όπως τον επικαλούνται οι διοργανωτές.
Αδύνατος ο συσχετισμός του μηνύματος της ταχύτητας με τον δημόσιο διάλογο για την αντιμετώπιση των τροχαίων στην Κρήτη, η οποία θρηνεί ήδη 50 νεκρούς στους δρόμους της για το 2016.
Όλα τα παραπάνω πάντως, τα αντιλήφθηκαν ο Δήμος Ηρακλείου και η Τροχαία που έδωσαν για δεύτερη χρονιά τις σχετικές άδειες. Αλλά και η Περιφέρεια Κρήτης που φέτος είναι και... συνδιοργανώτρια του θεσμού.
Άντε κάποια στιγμή, εκτός από τα ράλι, να δούμε και τα αποτελέσματα της δουλειάς της Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, που συνέστησε πριν δυο χρόνια η Περιφέρεια και την ξέχασε ήδη από την πρώτη συνεδρίαση.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας