Μόλις το 10% των φορολογουμένων που προσφεύγουν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών του υπουργείου Οικονομικών, αμφισβητώντας αποφάσεις επιβολής φόρων ή προστίμων της φορολογικής διοίκησης, βρίσκει το… δίκιο του. Το υπόλοιπο 90% απλώς ταλαιπωρείται, καθώς η πλειονότητα των υποθέσεών τους δεν γίνονται καν δεκτές.
Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), από τους 7.582 φορολογούμενους που προσέφυγαν, και για τις υποθέσεις τους ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες, οι 3.417 δεν κατάφεραν να βρουν το δίκιο τους γιατί πέρασαν εξήντα μέρες χωρίς να προλάβει η Διεύθυνση να εξετάσει το αίτημά τους.
Σε σύνολο 11.354 ενδικοφανών προσφυγών που υποβλήθηκαν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών από την 1η Σεπτεμβρίου 2013 έως τις 30 Νοεμβρίου 2014, έγιναν δεκτές εν όλω ή εν μέρει μόλις 1.161 ή μόλις το 10,22%.
Οι υπόλοιπες 10.193 που αντιστοιχούν σε ποσοστό 89,77%, είτε απορρίφθηκαν είτε δεν εξετάστηκαν ποτέ και απορρίφθηκαν σιωπηρώς είτε βρίσκονται ακόμη σε εκκρεμότητα.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας