Στο παγκόσμιο φόρουμ για τις «Βιώσιμες Μεταφορές 2024» (Global Sustainable Transport Forum 2024) που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου έλαβε μέρος ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψής του στην Κίνα, παρουσιάζοντας τις θέσεις της Ελλάδας για τον ρόλο της παγκόσμιας ναυτιλίας στη σημερινή κρίσιμη συγκυρία, καθώς και για την υλοποίηση του στόχου για την αποανθρακοποίηση και βιωσιμότητα της ναυτιλίας.
Ο κ. Στυλιανίδης προέταξε τη μεγάλη σημασία της διατήρησης και προστασίας της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, τονίζοντας ταυτόχρονα την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης και ενίσχυσης των διεθνών συνεργασιών στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Υπογράμμισε, επίσης, την ανάγκη εξειδίκευσης και ανάπτυξης των ικανοτήτων των ναυτικών έτσι ώστε η παγκόσμια ναυτιλία να μπορέσει να προσαρμοστεί αποτελεσματικά στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής. Ανέδειξε, παράλληλα, τον ηγετικό ρόλο της Ελλάδας σε αυτή τη μεγάλη συλλογική προσπάθεια, επαναλαμβάνοντας τη στήριξη της χώρας μας στις πρωτοβουλίες και πολιτικές του ΙΜΟ. Στο πλαίσιο του φόρουμ, ο κ. Στυλιανίδης είχε διμερείς συναντήσεις με τον υπουργό Μεταφορών της Κίνας, Li Xiaopeng, και με τον πρόεδρο της Cosco, Wan Min.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας