Σε γραφεία υπουργών, βουλευτών και γενικών γραμματέων αντί στο τιμόνι λεωφορείων για να εξυπηρετούν τους επιβάτες που στριμώχνονται εκτεθειμένοι στον κορονοϊό βρίσκονται οδηγοί των αστικών συγκοινωνιών, όπως αποκάλυψε χθες στη Βουλή ο Νίκος Παππάς.
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, πήρε τον λόγο στην Ολομέλεια που συζητούσε επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Ανάπτυξης Αδωνη Γεωργιάδη και ζήτησε ευθύνες από την κυβέρνηση για τα μειωμένα δρομολόγια. Επανήλθε δηλαδή στα όσα είχε πει τις προηγούμενες μέρες για «λεωφορεία που κάθονται στα αμαξοστάσια», καταθέτοντας όμως και συγκεκριμένα έγγραφα που αναφέρονται σε 15 οδηγούς που έχουν αποσπαστεί από την ΟΣΥ για να προσφέρουν γραμματειακή υποστήριξη σε γραφεία.
Από τα έγγραφα αυτά προκύπτει ότι:
■ Στις 26 Ιουλίου 2019 οδηγός αποσπάστηκε στο γραφείο της υπουργού Πολιτισμού-Αθλητισμού Λίνας Μενδώνη.
■ Στις 24 Ιουλίου 2019 ένας οδηγός αποσπάστηκε στο γραφείο του τότε υφυπουργού Εργασίας Νότη Μηταράκη και άλλος ένας προστέθηκε στις 2/9/2019.
■ Στις 29/8/19, αποσπάστηκε οδηγός στο γραφείο του βουλευτή της Ν.Δ. Δημήτρη Μαρκόπουλου, στις 2/9/2019 ένας στο γραφείο της γ.γ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Π. Καρασιώτου, στις 3/9 άλλος στον γενικό γραμματέα Ερευνας και Τεχνολογίας Αθ. Κυριαζή και την 1η Οκτωβρίου τέταρτος στον γ.γ. Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Π. Σταμπουλίδη.
■ Οχι ένας, ούτε δύο, αλλά τέσσερις οδηγοί έχουν αποσπαστεί στο γραφείο του υπουργού Υποδομών-Μεταφορών Κ. Καραμανλή, ακόμη ένας στον υφυπουργό του Γ. Κεφαλογιάννη και ένας (2/12/19) στον γενικό γραμματέα Υποδομών Γ. Καραγιάννη
■ Από τη διανομή οδηγών δεν έλειψε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γ. Τσιάρας, ούτε φυσικά και ο παριστάμενος υπουργός Ανάπτυξης Αδωνης Γεωργιάδης, που φρόντισαν και εκείνοι να αποσπάσουν εργαζόμενους.
«Πήγα εχθές στα αμαξοστάσια του ΟΣΥ στο Ρουφ και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Διακόσια εβδομήντα οχήματα μπορούν να βγουν στο δρόμο. Δεν τα λέμε εμείς, τα λέει ο πρόεδρος των μηχανικών», τόνισε στην ομιλία του ο κ. Παππάς. Ζήτησε από τον υπουργό Υποδομών Κ. Καραμανλή «να μη βγαίνει να λέει ανακρίβειες και ασυναρτησίες στην τηλεόραση». Τόνισε ότι σε σχέση με πέρυσι υπάρχουν φέτος 200 δρομολόγια και 400 βάρδιες λιγότερες την ημέρα εν μέσω πανδημίας, ενώ υπάρχουν οχήματα που μπορούν να βγουν στον δρόμο εάν επιδιορθωθούν και άλλα που απλώς δεν έχουν οδηγούς.
Απευθυνόμενος στον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αδωνη Γεωργιάδη, ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Κάντε μια γενναία κίνηση να άρετε την απόσπαση οδηγού του ΟΣΥ που έχετε στο γραφείο σας. Δεν το ξέρετε; Εχω εδώ την απόφαση και θα την καταθέσω στα πρακτικά. Και να πείτε στον κ. Καραμανλή ότι είναι ανήθικο να έχει τέσσερις οδηγούς του ΟΣΥ στο γραφείο του. Τέσσερις οδηγούς. Αναρωτιέμαι αν μπορούν να κρατήσουν κοινωνικές αποστάσεις εκεί μέσα. Θα ήταν μια πράξη γενναιότητας όταν πάρετε τον λόγο να δεσμευτείτε ότι ο οδηγός αύριο το πρωί θα πάει να πάρει ένα τρόλεϊ και θα εξυπηρετήσει», κατέληξε.
Αίσθηση, πάντως, προκάλεσε το γεγονός ότι στην πρωτολογία του μετά τον Ν. Παππά, ο Αδωνης Γεωργιάδης δεν σχολίασε τις καταγγελίες για αποσπάσεις οδηγών. Ομως στη δευτερολογία, ο κ. Γεωργιάδης ζήτησε από τον ΣΥΡΙΖΑ να μην τα λέει αυτά διότι στο υπουργείο Ανάπτυξης είχαν γίνει συνολικά 9 αποσπάσεις οδηγών κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διακυβέρνησης, εκ των οποίων, όπως υποστήριξε, οι δύο λίγο πριν από τις περυσινές εκλογές.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας