Με την επιβολή διοδίων θα προσπαθήσει η Νέα Υόρκη να αντιμετωπίσει το χάος της κυκλοφορικής συμφόρησης που επικρατεί στην πόλη και ταλαιπωρεί χιλιάδες κατοίκους καθημερινά, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Axios.
Το μέτρο ξεκίνησε να εφαρμόζεται από χθες (5/1) με σκοπό την αποσυμφόρηση κεντρικών αρτηριών της πόλης του Μανχάταν, την περεταίρω χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώπατος.
Η πολιτεία της Νέας Υόρκης δημιούργησε μια «Ζώνη Περιορισμού της Συμφόρησης» (η οποία περιλαμβάνει το κέντρο του Μανχάταν), στην οποία όσοι οδηγοί εισέλθουν θα χρειαστεί να καταβάλλουν ένα τίμημα έως και 9 δολάρια ημερησίως, αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο.
Η πολιτική αυτή απόφαση έχει προκαλέσει την σφοδρή αντίδραση του Τραμπ, ο οποίος θέλει να τη σταματήσει, αλλά και από τον κυβερνήτη του Νιου Τζέρσεϊ, Φιλ Μέρφι, του οποίου το γραφείο υποσχέθηκε το Σάββατο να συνεχίσει να αγωνίζεται κατά των διοδίων.
Οι οδηγοί που θα εισέρχονται στην Ζώνη θα χρεώνονται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος E-ZPass, με τα επιβατικά οχήματα και τα μικρά εμπορικά οχήματα να πληρώνουν 9 δολάρια κατά τις ώρες αιχμής 5 π.μ.- 9 μ.μ. τις καθημερινές και από 9 π. μ. - 9 μ.μ. τα Σαββατοκύριακα.
Η χρέωση είναι 2,25 δολάρια κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Οι μοτοσικλετιστές πληρώνουν μία εφάπαξ ημερήσια χρέωση 4,50 δολαρίων κατά τις ώρες αιχμής και 1,05 δολάρια κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αρχή Συγκοινωνιών της Μητροπολιτικής Περιοχής, Τζάνο Λίμπερ, δήλωσε σε την Κυριακή, 12 ώρες μετά την έναρξη του προγράμματος, ότι μέχρι στιγμής όλα έχουν «πάει ομαλά», αλλά είναι ακόμα νωρίς για να υπάρξει ακριβής εκτίμηση για την επιτυχία του προγράμματος.
«Αυτό είναι ένα σύστημα διοδίων που δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ πριν όσον αφορά την πολυπλοκότητά του», είπε ο Λίμπερ.
«Όλοι θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτό», πρόσθεσε. «Θα αρχίσουμε να γνωρίζουμε συγκεκριμένα νούμερα και να έχουμε συγκριτικά δεδομένα σε λίγες ημέρες και θα μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες δημοσίως».
Σημειώνεται ότι η Νέα Υόρκη ήταν η πόλη με την μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στον κόσμο το 2023, με τους οδηγούς να χάνουν 101 ώρες λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης κατά τις ώρες αιχμής, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων μεταφορών INRIX.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας