Οι εικόνες που έρχονται από την Μαγνησία, από την κατάρρευση τμήματος δρόμου, είναι ενδεικτικές της παρακαταθήκης που άφησε πίσω του ο πρώην «άρχοντας» της Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός.
Όπως μεταδίδουν τα τοπικά μέσα, τμήμα του νέου δρόμου που συνδέει τον Βόλο με τη Λάρισα, ο οποίος ωστόσο δεν έχει ακόμη παραδοθεί στους οδηγούς, κατέρρευσε στο 12ο χιλιόμετρο Αγιόκαμπου – Κεραμιδίου, λίγο πριν τη θέση «Μεταλλείο».
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ και μήκους 12,5 χιλιομέτρων δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2020 επί περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού.
Η Περιφερειακή Αρχή υπολόγιζε τότε ότι το έργο θα παραδοθεί σε 2,5 χρόνια αλλά σήμερα βρισκόμαστε αισίως στο έκτο έτος και έχει προθεσμία περαίωσης, μετά από παράταση που είχε δοθεί πέρυσι τέτοια εποχή, την 30η Ιουλίου.
Όπως μεταδίδει το larissanet.gr, το έργο ξεκίνησε με την προοπτική να αποτελέσει την αρχή για την παραλιακή σύνδεση των νομών Λάρισας και Μαγνησίας και την διαμόρφωση ολοκληρωμένου ορεινού δικτύου από νότο προς βορρά: Αργαλαστή, Ζαγορά, Αγιά, Πυργετός.
Για να καταστεί υλοποιήσιμο εκπονήθηκε μελέτη ποσού 1.280.570,22 ευρώ με διαγωνισμό ανοιχτής διαδικασίας το 2007. Η σύμβαση ανάθεσης εκπόνησης της μελέτης υπογράφηκε την 6η Νοεμβρίου 2008. Το φυσικό αντικείμενο της μελέτης ολοκληρώθηκε στις 24 Μαρτίου 2016.
Ο πρώην περιφερειάρχης, ο οποίος είναι και μεταξύ των κατηγορουμένων για το έγκλημα των Τεμπών, είναι γνωστός στην Περιφέρεια Θεσσαλίας για τα «έργα» που έχει υλοποιήσει με αποκορύφωμα και την καταδίκη του για τις καταστροφές λόγω Ιανού.
Μεϊκόπουλος: Μνημείο ανευθυνότητας και προχειρότητας
Σφοδρότατη ήταν η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ για τα χάλια του έργου, με τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος, Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου, να επισημαίνει πως οι εικόνες που υπάρχουν προστίθενται στην αμαρτωλή ιστορία των έργων υποδομής της Θεσσαλίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Μεϊκόπουλου
Η κατάρρευση μέρους του νέου παραλιακού δρόμου που θα συνδέει την Λάρισα με τον Βόλο πριν ακόμα εγκαινιαστεί έρχεται να προστεθεί στην αμαρτωλή ιστορία των έργων υποδομής στην Θεσσαλία.
Πρόκειται για ένα κοστοβόρο και με μεγάλες τεχνικές απαιτήσεις έργο που δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2020 από τον τέως Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για την ποιότητα της κατασκευής αλλά και την τύχη του από δω και πέρα καθώς για να μπορέσει να συνεχιστεί θα χρειαστούν άλλα 15 εκατομμύρια ευρώ.
Υπήρχε γεωτεχνική μελέτη πάνω στην οποία στηρίχθηκε το έργο; Δόθηκαν εγκρίσεις για τις παρεμβάσεις που γίνονταν;
Πρόκειται για έναν δασικό δρόμο. Για ποιο λόγο ανέλαβε τελικά το έργο η Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας και όχι οι τεχνικές υπηρεσίες των περιφερειακών ενοτήτων Μαγνησίας και Λάρισας;
Μνημείο ανευθυνότητας και προχειρότητας.
Οφείλονται απαντήσεις στους Έλληνες φορολογούμενους που βλέπουν, όχι μόνο τον δρόμο αλλά και τα χρήματά τους, να πέφτουν στον γκρεμό για το πώς αποφασίζονται και πώς υλοποιούνται τελικά τα έργα υποδομής σε αυτή την χώρα.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας