Ο Γιώργος Πρίντεζης την ημέρα της ονομαστικής του εορτής έκανε δώρο στον Ολυμπιακό την πρόκριση στο 9ο φάιναλ φορ της ιστορίας του. Με τρίποντο στην εκπνοή ενός συγκλονιστικού αγώνα διαμόρφωσε το τελικό 71-68 και σφράγισε το πολυπόθητο εισιτήριο για το μεγάλο ραντεβού της Μαδρίτη.
Εκεί οι «ερυθρόλευκοι» θα μονομαχήσουν στον ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ του Δημήτρη Ιτούδη, η οποία, εκτός από το τρόπαιο που «κυνηγάει» απελπισμένα την τελευταία τριετία, θέλει να πάρει ρεβάνς για τις δύο οδυνηρές ήττες της στον ημιτελικό του Λονδίνου και στον αξέχαστο τελικό της Κωνσταντινούπολης.
Το τρίποντο ήταν το κερασάκι στην τούρτα μιας ονειρεμένης σειράς που έκανε ο Πρίντεζης. Στις τρεις σερί νίκες που πέτυχε ο Ολυμπιακός, ξεκινώντας από το μπρέικ της Βαρκελώνης, ήταν μακράν ο κορυφαίος παίκτης της ομάδας του μεγάλου λιμανιού. Ακόμη και χθες, που δεν βρέθηκε στην καλύτερη μέρα του, ήταν αυτός που πέτυχε καθοριστικά καλάθια τα οποία βοήθησαν την ομάδα του να νικήσει το άγχος της, ειδικά σε φάσεις που το ματς έδειχνε να στραβώνει.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά η Μπαρτσελόνα, με «όπλο» την άμυνά της, διεκδίκησε με αξιώσεις την ισοφάριση. Μάλιστα σε δύο περιπτώσεις απέκτησε προβάδισμα που της έδινε παράσταση νίκης. Την πρώτη ήταν όταν προηγήθηκε με 10 πόντους και έδειξε να παίρνει την κατάσταση στα χέρια της. Και τη δεύτερη όταν 74 δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη προηγήθηκε με 65-61.
Αυτό ήταν και το καθοριστικό σημείο που έφερε τα πάνω-κάτω. Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, ο οποίος γίνεται ο 7ος Ελληνας προπονητής που θα οδηγήσει μια ομάδα σε φάιναλ φορ, έστειλε στο παρκέ ένα κοντό και ευέλικτο σχήμα, ικανό να ασκήσει αφόρητη πίεση στους Καταλανούς. Το τρίποντο του σπουδαίου Μάντζαρη (11 π., με 3 στα 4 τρίποντα), ο οποίος αποδείχτηκε παίκτης «κλειδί», και το κλέψιμο του Ολιβερ Λαφαγέτ με μια ηρωική βουτιά ήταν όλα τα λεφτά.
Ολο το άγχος έπεσε στους απέναντι. Αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι ακόμη και ο πολύς, πρώτος σκόρερ της Ευρωλίγκας, Κάρλος Ναβάρο αστόχησε σε μία από τις δύο βολές που εκτέλεσε στα 5 δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη και επέτρεψε στον Ολυμπιακό να εκτελέσει την τελευταία επίθεση με «μαξιλαράκι ασφαλείας» το ενδεχόμενο της παράτασης.
Το φινάλε βρήκε παίκτες, προπονητικό επιτελείο, διοίκηση και κόσμο να γίνονται ένα κουβάρι. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι παίκτες φυγαδεύτηκαν στα αποδυτήρια για να γλιτώσουν από τις ακραίες εκδηλώσεις χαράς. Επέστρεψαν όμως για «μπιζάρισμα» φορώντας φανέλες που έγραφαν «Μαδρίτη 2015», οι οποίες ήταν έτοιμες για την περίσταση.
«Είναι ακόμη μια μεγάλη δικαίωση για την ομάδα. Το αξίζαμε από τη στιγμή που σπάσαμε την έδρα μιας ομάδας με πολλαπλάσιο μπάτζετ από το δικό μας. Οσο περίεργο κι αν ακούγεται, μας βοήθησε το γεγονός ότι χάσαμε το πρώτο ματς στη Βακρελώνη με μεγάλη διαφορά. Κάπου εκεί γύρισε ο διακόπτης, γιατί πληγώθηκε ο εγωισμός μας. Φυσικά μας βοήθησε και η τύχη, η οποία μας χρώσταγε κάτι και μας το γύρισε πίσω» υπογράμμισε με υπερηφάνεια ο αρχηγός Βασίλης Σπανούλης (17 π., 5 ασ.), ο οποίος ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του στο δεύτερο ημίχρονο και παράλληλα πέρασε στη δεύτερη θέση των σκόρερ της Ευρωλίγκας όλων των εποχών, ξεπερνώντας τον Μάρκους Μπράουν. Ο μόνος που είναι πλέον μπροστά του είναι ο Ναβάρο, ο οποίος θα παρακολουθήσει το φάιναλ φορ από την τηλεόραση.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας