Στο άνοιγμα των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου ετοιμάζεται να προχωρήσει η επιτροπή διαγωνισμού, που έχει συγκροτηθεί στο υπουργείο Υποδομών.
Χθες ολοκληρώθηκε η εξέταση των πιστοποιητικών της μοναδικής προσφοράς που υποβλήθηκε την Πέμπτη από την ελληνική ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και την ινδική GMR, που δραστηριοποιείται στη διαχείριση αεροδρομίων, την ενέργεια και τις κατασκευές.
Με ανακοίνωσή του, ο ινδικός όμιλος επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό, που αφορά την κατασκευή του νέου αεροδρομίου και την παραχώρηση της εκμετάλλευσης για 35 χρόνια.
Εκπρόσωπός της επισημαίνει ότι η Ελλάδα είναι σημαντικός τουριστικός προορισμός, προσελκύοντας 24 εκατ. επισκέπτες τον χρόνο και τονίζει τον ιδιαίτερο ρόλο της Κρήτης. Με βάση τις απαιτήσεις του διαγωνισμού, πρέπει να συμμετέχει στο επενδυτικό σχήμα με τουλάχιστον 10%.
Ο ινδικός όμιλος διαχειρίζεται το «Ιντίρα Γκάντι», το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, καθώς και το «Ρατζίβ Γκάντι» στο Ηyderabad, καθώς και το «Mactan Cebu», που λειτουργεί από το 2014 στις Φιλιππίνες.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας