Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
22.2° 15.8°
2 BF
94%
Θεσσαλονίκη
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
22.8° 20.5°
2 BF
58%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
20°C
21.0° 20.5°
3 BF
67%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.9°
2 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
21°C
20.9° 20.9°
3 BF
60%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.5° 21.5°
2 BF
59%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
18°C
18.4° 18.4°
0 BF
63%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.4° 21.4°
2 BF
62%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.1° 20.8°
5 BF
73%
Μυτιλήνη
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
16.6° 16.5°
2 BF
68%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.4° 20.4°
4 BF
49%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
18°C
17.7° 17.7°
3 BF
77%
Κεφαλονιά
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
3 BF
77%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
23°C
22.9° 22.9°
1 BF
49%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
23.8° 21.2°
2 BF
47%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.8° 19.3°
4 BF
81%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
24°C
23.8° 23.8°
0 BF
35%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
43%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
22°C
22.1° 22.1°
2 BF
63%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
20.7° 20.7°
1 BF
56%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
AP Photo

Ινδία: Ξεκίνησε και πάλι η κυκλοφορία των τρένων από το σημείο της τραγωδίας

Τα επιβατικά και εμπορικά τρένα άρχισαν να περνούν και πάλι σήμερα από το σημείο της χειρότερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ινδία και προκλήθηκε από ένα σφάλμα στο σύστημα ηλεκτρονικής σηματοδότησης που οδήγησε ένα τρένο να αλλάξει λανθασμένα γραμμή και να προσκρούσει σε εμπορευματική αμαξοστοιχία.

Ο Jaya Verma Sinha, ανώτερος αξιωματούχος των σιδηροδρόμων της Ινδίας, είπε ότι οι προκαταρκτικές έρευνες αποκάλυψαν ότι δόθηκε σήμα στο υψηλής ταχύτητας Coromandel Express για να κινηθεί στην κύρια γραμμή, αλλά το σήμα άλλαξε αργότερα και το τρένο αντ' αυτού εισήλθε σε μια παρακείμενη γραμμή όπου έπεσε σε ένα εμπορευματικό τρένο φορτωμένο με σιδηρομετάλλευμα.

Η σύγκρουση οδήγησε τα βαγόνια του Coromandel Express σε άλλη γραμμή, με αποτέλεσμα το εισερχόμενο Yesvantpur-Howrah Express από την αντίθετη πλευρά επίσης να εκτροχιαστεί, είπε.

Οι επιβατικές αμαξοστοιχίες, που μετέφεραν 2.296 άτομα, δεν είχαν υπερβολική ταχύτητα, είπε. Τα τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα είναι συχνά σταθμευμένα σε μια παρακείμενη γραμμή βρόχου, έτσι ώστε η κύρια γραμμή να είναι καθαρή για ένα διερχόμενο τρένο.

Χθες, ολοκληρώθηκαν οι έρευνες στα συντρίμμια και ο απολογισμός των νεκρών αναθεωρήθηκε προς τα κάτω, από 288 που ήταν ο προηγούμενος, επειδή διαπιστώθηκε ότι ορισμένα πτώματα είχαν καταμετρηθεί δύο φορές, δήλωσε ο Πραντίπ Τζένα, επικεφαλής γραμματέας του ανατολικού κρατιδίου της Οντίσα.

Οι ινδικές αρχές αναθεώρησαν τον απολογισμό σε 275 νεκρούς.

Στο μεταξύ, από τους 1.175 τραυματίες οι 382 εξακολουθούν να νοσηλεύονται. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει φόβος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των νεκρών καθώς τα νοσοκομεία είναι γεμάτα τραυματίες, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το 1995, δύο τρένα συγκρούστηκαν κοντά στο Νέο Δελχί, σκοτώνοντας 358 ανθρώπους σε ένα από τα χειρότερα σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Ινδία. Το 2016, ένα επιβατικό τρένο βγήκε από τις γραμμές μεταξύ των πόλεων Indore και Patna, σκοτώνοντας 146 ανθρώπους.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ινδία: Ξεκίνησε και πάλι η κυκλοφορία των τρένων από το σημείο της τραγωδίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας