Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης μιλά για στοχοποίηση μηχανοδηγών και προσπάθεια ενοχοποίησης μέσω δημοσιευμάτων που «βρίθουν ανακριβειών».
Οι μηχανοδηγοί διαμηνύουν πως δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη στον ΟΣΕ και καλούν «τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα όλα τα πορίσματα ή στοιχεία που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών».
H απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα για τη «σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών επιβεβαιώνει όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε σωστή κατεύθυνση», αναφέρουν οι μηχανοδηγοί.
Τονίζει ωστόσο παράλληλα ότι «την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι ο ΟΣΕ, η διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Ανακοίνωση του Σωματείου Μηχανοδηγών
«Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.
Η ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταικούρα για την την σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.
ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Χθες, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης αποκάλυψε την κατάσταση στον ελληνικό σιδηρόδρομο, ένα χρόνο μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη. Σε βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα αποτυπώνεται το επικίνδυνο δρομολόγιο ενός τρένου στις Σέρρες που περνά από αφύλακτη ισόπεδη διάβαση, αμέσως μετά το «πέρασμα» δύο φορτηγών.
Οι μηχανοδηγοί υπενθύμισαν χθες πως στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη τα δρομολόγια γίνονται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας σε μήκος 95 χιλιομέτρων, δίχως φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση. «Τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα», ανέφεραν.
Την ίδια ώρα, «αυλαία» έριξε την Δευτέρα η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη, εν μέσω σοβαρών ενστάσεων για το άρον άρον κλείσιμο των εργασιών, αφού κόμματα της αντιπολίτευσης κατήγγειλαν πως έλαβαν λειψή τη δικογραφία. Στο πόρισμα που κατατέθηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία υποστηρίζεται ότι «εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί». «Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από το σύνολο των δεδομένων είναι ότι ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε επτά φορές με αποτέλεσμα να σημειωθεί το τραγικό δυστύχημα» ισχυρίζονται οι βουλευτές της ΝΔ, προσπαθώντας να αποδώσουν το έγκλημα σε... ανθρώπινο λάθος.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας