Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
22.2° 15.8°
2 BF
94%
Θεσσαλονίκη
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
22.8° 20.5°
2 BF
58%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
20°C
21.0° 20.5°
3 BF
67%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.9°
2 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
21°C
20.9° 20.9°
3 BF
60%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.5° 21.5°
2 BF
59%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
18°C
18.4° 18.4°
0 BF
63%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.4° 21.4°
2 BF
62%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.1° 20.8°
5 BF
73%
Μυτιλήνη
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
16.6° 16.5°
2 BF
68%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.4° 20.4°
4 BF
49%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
18°C
17.7° 17.7°
3 BF
77%
Κεφαλονιά
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
3 BF
77%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
23°C
22.9° 22.9°
1 BF
49%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
23.8° 21.2°
2 BF
47%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.8° 19.3°
4 BF
81%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
24°C
23.8° 23.8°
0 BF
35%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
43%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
22°C
22.1° 22.1°
2 BF
63%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
20.7° 20.7°
1 BF
56%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
Αμαξοστάσιο ΟΑΣΘ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
EUROKINISSI

Πανηγυρίζει ο ΟΑΣΘ για τις προσλήψεις-«μπάλωμα»

Υστερα από 12 χρόνια ανακοινώθηκε ότι πιάνουν δουλειά οι πρώτοι 75 οδηγοί από τους συνολικά 150 στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, όμως στην πανηγυρική ανακοίνωση δεν αναφέρεται ότι το προσωπικό αυτό δεν είναι μόνιμο, αλλά με 8μηνη σύμβαση... Ελλείψεις και σε οχήματα

Με επικοινωνιακούς πανηγυρισμούς πάνω στο συνεχιζόμενο δράμα της εξυπηρέτησης των Θεσσαλονικέων εισήλθε στο 2024 ο ΟΑΣΘ. Με μια ανακοίνωση η οποία αναπαρήχθη χωρίς καμία εξήγηση ή έστω κάποιο σχόλιο, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης πληροφορήθηκαν ότι αύριο πιάνουν δουλειά οι πρώτοι 75 από τους συνολικά 150 οδηγούς «που προσλαμβάνονται στον ΟΑΣΘ, οι οποίοι θα ενισχύσουν το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη», αφού με τους 150 θα κυκλοφορήσουν 50 λεωφορεία περισσότερα. Ο ΟΑΣΘ πανηγυρίζει για τις πρώτες προσλήψεις (!) ύστερα από 12 χρόνια, δηλαδή για το «μπάλωμα», αφού παραλείπει να πει ότι το προσωπικό αυτό δεν είναι μόνιμο, αλλά με 8μηνη σύμβαση. Και δυστυχώς δεν είναι η μόνη παράλειψη…

Το πρώτο που δεν αναφέρει ο Οργανισμός είναι ότι αυτές τις μέρες κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης προς εξυπηρέτηση των πολιτών περίπου 230 με 240 λεωφορεία καθημερινά, ενώ θα έπρεπε να κυκλοφορούν 368. Οπότε με την είσοδο άλλων 50 λεωφορείων με την ολοκλήρωση υπογραφής των συμβάσεων, «το πρόβλημα δεν λύνεται, θα έχουμε μια μικρή βελτίωση, αλλά λύση δεν είναι», όπως σημειώνει στην «Εφ.Συν.» ο Γιάννης Δήμκας, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον Οργανισμό.

Ο κ. Δήμκας παρατηρεί επίσης ότι παραμένει ακόμη «το αίτημά μας για μόνιμο προσωπικό, 400 νέους οδηγούς αλλά και τεχνικό προσωπικό, χωρίς να ξεχνάμε ότι δεν έχει σταματήσει στιγμή η απώλεια δυνάμεων, αφού πολλοί συνάδελφοι φεύγουν στη σύνταξη, ενώ υπάρχουν και μεγάλα κενά στο τεχνικό προσωπικό».

Καμιά σχέση δεν έχουν αυτές οι δηλώσεις με την αισιοδοξία του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη, που βλέπει ότι «το 2024 αρχίζει ευοίωνα για τον ΟΑΣΘ» (!) και πλέκει το εγκώμιο στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τον υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα και την υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου, «που βρήκαν λύσεις και «άναψαν» το πράσινο φως για να προχωρήσουμε σε προσλήψεις έπειτα από 12 χρόνια», αλλά και διότι «την προσεχή άνοιξη αναμένονται στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά ηλεκτρικά λεωφορεία, 110 στον αριθμό, τα οποία θα είναι τα πρώτα καινούργια οχήματα έπειτα από πολλά χρόνια».

Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι η ηγεσία του υπουργείου φαίνεται να ξεχνά πως είχε υποσχεθεί μέχρι το τέλος του 2023 την ανακοίνωση του σχεδίου της επόμενης μέρας για τον Οργανισμό. Η μόνη επόμενη μέρα που είδαν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης ήταν αυτή… της μαρμότας. Οσα η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου (Κώστας Αχ. Καραμανλής) δεν έκανε παραμένουν απραγματοποίητα. Δηλαδή: α) η εκκαθάριση του Οργανισμού που εκκρεμεί πάνω από 4 χρόνια, β) η προσφυγή του Δημοσίου στο Εφετείο για να επικυρωθεί ή όχι η αποτίμηση της περιουσίας του Οργανισμού (διότι, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η Grant Thornton που πραγματοποίησε την αποτίμηση κατέληξε ότι οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ χρωστάνε κοντά 3,5 εκατομμύρια, αλλά η κυβέρνηση των αρίστων κρατά την αποτίμηση στο συρτάρι), γ) η δημιουργία του νέου δημόσιου φορέα που θα αναλάβει της συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης (αυτού του ίδιου φορέα που κατήργησε πριν από 4 χρόνια η ίδια κυβέρνηση με τη σημερινή).

Και αξίζει να αναλογιστούν οι αναγνώστες/στριες της «Εφ.Συν.» ότι αφήνουμε έξω από το κάδρο κάτι… μικρά ζητήματα, όπως: α) η εκκρεμότητα με τις 39 περιαστικές γραμμές που ανατέθηκαν στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ, αλλά η σύμβαση έληξε και κανένας δεν λέει σήμερα τίποτα, β) ότι οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πήγαν στα δικαστήρια και πέτυχαν την έξωση του Οργανισμού από τα γραφεία και από ένα εκ των δύο αμαξοστασίων για απλήρωτα νοίκια (τεράστια ιστορία την οποία έχουμε καλύψει στο παρελθόν εκτενώς), και γ) κανείς δεν γνωρίζει τι έχει γίνει με την περίφημη σύμβαση των περίπου 40 εκατομμυρίων για ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο και τηλεματική.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πανηγυρίζει ο ΟΑΣΘ για τις προσλήψεις-«μπάλωμα»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας