Οι σφοδρές βροχοπτώσεις της κακοκαιρίας «Daniel» δημιούργησαν νέες αγωνιστικές συνθήκες για τα πληρώματα στο «70ό Acropolis Rally 2023», πρωτόγνωρες για τον ελληνικό αγώνα, συνθήκες που αναμένεται να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη του ανταγωνισμού και του θεάματος, αναμένοντας με αρκετές ανατροπές μέχρι τον τερματισμό.
Φέτος, η Πλατεία Νερού πήρε τη σκυτάλη από το υπερθέαμα του ΟΑΚΑ (τα προηγούμενα χρόνια) και της Πλατείας Συντάγματος (πέρυσι). Με τα ακραία καιρικά φαινόμενα να έχουν κοπάσει χθες στην πρωτεύουσα, η –μήκους 1,48 χιλιομέτρων– παραθαλάσσια διαδρομή έγινε για μερικές ώρες το κέντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, προσφέροντας θεαματικά περάσματα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη «Σούπερ Ειδική», πιο γρήγορος από τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid) κατά 0,3 δευτερόλεπτα. Τρίτος ο Thierry Neuville (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid) με +0,4 δευτερόλεπτα), τέταρτος ο Daniel Sordo (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid) με +0,5 δευτ., πέμπτος ο Ott Tanak (Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid) με +0,7 δευτερόλεπτα. Στην έκτη θέση με ίδιο χρόνο (+1,3 δευτ.) οι Sebastian Ogier και Takamoto Katsuta (και οι δύο με Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid). Στην όγδοη θέση ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma Rally1 Hybrid) με +1,7 δευτ., στην ένατη θέση ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS) με +2,1 δευτ. και τη δεκάδα κλείνει ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS) με +2,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο.
Όλα ξεκίνησαν λίγο νωρίτερα, κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, όπου –δεδομένων των δυσχερών συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική επικράτεια– o αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, και ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, μεταξύ άλλων έδωσαν εκκίνηση σε 69 πληρώματα από 31 χώρες.
Τις επόμενες ημέρες, και στα συνολικά 286,26 αγωνιστικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, τα πληρώματα είναι έτοιμα να στηρίξουν άλλη μια χρονιά τη φήμη του «Ράλλυ των Θεών» ως έναν από τους πιο απρόβλεπτους και θεαματικούς αγώνες.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
08.20 SS2 Λουτράκι 1
09.25 SS3 Πίσια
12.15 SS4 Λουτράκι 2
15.10 SS5 Λιβαδειά
16.45 SS6 Ελάτεια
ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
07.05 SS7 Παύλιανη 1
08.40 SS8 Καρούτες 1
11.00 SS9 Ελευθεροχώρι 1
14.05 SS10 Παύλιανη 2
15.40 SS11 Καρούτες 2
18.00 SS12 Ελευθεροχώρι 2
ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
08.50 SS13 Ταρζάν
10.00 SS14 Γραμμένη 1
13.00 SS15 Γραμμένη 2 Wolf Power Stage
● Οι ειδικές διαδρομές μεταδίδονται ζωντανά από το Cosmote TV (Sport 5 HD). Για την ανασκόπηση της ημέρας δείτε καθημερινά το «Acropolis Rally Show» @Cosmote TV στις 20.00 την Παρασκευή και το Σάββατο και 14.45 την Κυριακή με τον τερματισμό του «70ού EKO Acropolis Rally 2023» ή στις 23.00 το ημίωρο καθημερινό αφιέρωμα στην ΕΤ 3 και φυσικά μέσω της συνδρομητικής online υπηρεσίας του WRC TV. Για όσους είναι κοντά στο κέντρο του αγώνα υπάρχει και ραδιοφωνική μετάδοση από το LamiaFM-1 (96,2), ως επίσημο ραδιόφωνο του αγώνα, με συνεντεύξεις και διαρκείς εκπομπές που θα μεταδίδονται από το ΕΚΟ Service Park στη Λαμία.
• Οι επίσημοι χάρτες για όσους επιλέξουν να δουν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα γύρω από το Λουτράκι (σήμερα) ή τη Λαμία (αύριο Σάββατο και την Κυριακή) είναι διαθέσιμοι από τον ιστότοπο του «EKO Arcropolis Rally 2023» (www.acropolisrally.gr/2023/el/theates/xartes) ξεχωριστά για κάθε ειδική διαδρομή
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας