Το νέο πολύ καλό τραγούδι του Μιχάλη Καλογεράκη, σε στίχους της Νέλλης Μπρέστα, πραγματεύεται τις απώλειες, περιγράφει τη μάχη με τα χαμένα όνειρα και τις ανεκπλήρωτες προσδοκίες και δημιουργεί μια ατμόσφαιρα περισυλλογής καθώς το τρένο, για το οποίο γίνεται λόγος σε κάθε κουπλέ, συμβολίζει τη διαδρομή της ζωής.
Αν και γράφτηκε πριν από καιρό, η συγκυρία της κυκλοφορίας του λίγες μέρες αφότου συμπληρώθηκαν δύο χρόνια από την τραγωδία των Τεμπών τού προσέδωσε μια νέα διάσταση και οι εικόνες που δημιουργεί αποκτούν επιπλέον νόημα, καθώς αποτυπώνουν το αίσθημα της αναζήτησης και της ανάγκης για δικαιοσύνη. Γιατί η τέχνη έχει ακριβώς αυτή τη δύναμη: να είναι διαφορετικό το σημείο εκκίνησης του δημιουργού, αλλά να έρχεται η ζωή και να τοποθετεί το έργο εκεί που η αλήθεια το χρειάζεται.
Οι λιτές μουσικές γραμμές του υποστηρίζουν την εσωτερικότητα των στίχων και η ερμηνεία του Μιχάλη Καλογεράκη, που ισορροπεί ανάμεσα στη μελωδική αφήγηση και στη συναισθηματική ένταση των στίχων, καλεί τον ακροατή να στοχαστεί και να αφουγκραστεί τα υπόρρητα.

Πες μου
Η συγκυρία της κυκλοφορίας του λίγο μετά τη συμπλήρωση 2 χρόνων από την τραγωδία των Τεμπών τού προσέδωσε μια νέα διάσταση.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας